۲.۱۲.۸۶

دلایل کفر 2

در اصول کافی جلد 4 صفحه ی 446 کتاب فضل القرآن وفصل الخطاب صفحه ی 235 آمده است که: امام جعفر صادق ( رح ) می فرماید بی شک قران کریم که حضرت جبرئیل به طرف حضرت محمد (ص) آورد هفده هزار آیه بود .

در اصول کافی جلد 4 صفحه ی 444 و تفسیر صافی جلد 1 صفحه ی 25 وتفسیر مرأة الانوار صفحه ی 36 وبصائر الدرجات صفحه ی 213 وفصل الخطاب صفحه ی 7وانوارنعمانیه جلد 2 صفحه ی 363 آمده است که: نزد امام جعفر صادق کسی قرآنی را تلاوت می کرد من کلامی را شنیدم که بغیراز آن قرآنی بود که مردم عادی می خوانند امام جعفر فرمود به این صورت نخوان همان طوری بخوان که مردم می خوانندتا زمانی که امام مهدی می آید وقتی که امام مهدی آمد قرآن به صورت اصلیش خوانده می شود وهمان قرآنی آورده می شود که حضرت علی آن را نوشته بود .

در تفسیر مرأة الانوار صفحه ی 70 آمده است که : علت مبتلا شدن حضرت ایوب به مصائب این بود که در ولایت حضرت علی شک کرده بود .

در حق الیقین صفحه ی 156 آمده است که: جمع کثیری از مسلمانان ابوبکر راظالم وغاصب دانند وتا روز قیامت او را واعوانش را لعنت کنند .

در جلاء العیون صفحه ی 41 آمده است که : وآن ملعون روسیاه ( ابوبکر ) سبقت به عذاب الیم الهی اختیار کرده خلافت را قبول کرد واکثر مهاجرین وانصار وصیت احمد مختار وبیعت علی کرار را منظور نداشته از خدا شرم نکردند وبا آن ملعون بیعت کردند .

در حیاة القلوب جلد 2 صفحه ی 680 وجلاءالعیون صفحه ی 45 آمده است که : عاقل را مجال آن نیست که شک نماید در کفر عمر ملعون وکفر کسی که عمر لعین را مسلمان داند .

در جلاء العیون صفحه ی 137 آمده است که :
بدترین خلق خدا عمرابن خطاب است .

غلامحسین نجفی لعنتی در کتاب قول مقبول صفحه ی 420 می نویسد که :
عثمان با مرده زنش ام کلثوم همبستری کرد.
ودر صفحه ی 432 می نویسد که :
دردنیا این اولین خلیفه ای است که مرز شرم وحیا را شکست وبا مرده ی زنش همبستری کرد .

برادران مسلمان آیا شما کسی را با این عقاید مسلما ن می دانید فکر نکنم مسلمانی که بک ذره ایمان وغیرت دا شته باشد در دل قبول کند که این گمراهان مسلمان باشندامیدوارم همان طوری که از صدر اسلام تا به حال تمام مسلمانان وبزرگان ما بر همین عقیده بوده اند که این گروه کافر ومرتد هستند ما هم پیرو راه همان بزرگواران خود باشیم وبا مسلمان گفتن این دشمنان اسلام ایمان خود را به خطر نیندازیم .

فتوای مولانا سلیمان ندوی در تاریخ 24/2/1408 هجری قمری
فرقه ی اثنا عشری اگر قایل به تحریف قرآن است ومنکر ختم نبوت امی با شد در کفر او هیچ شکی نیست .

فتوای امام العصر حبیب الرحمن اعظمی 7 صفر 1407
شیعه ی اثنا عشری بی شک وشبه کافر ومرتد هستند .

فتوای مولانا محمد ظهور ندوی مفتی دارالعلوم ندوة العلماء لکهنو
در بین شیعه ها فرقه ی اثنا عشری که قایل به تحریف قرآن است واین عقیده را دارد که در قرآن آیات صریحی در مورد حضرت علی واهل بیت وجود داشته وآن ها را صحابه کرام خصوصا ابوبکر وعمر قطع وبرید کرده خارج کرده اندو قرآن موجوده ناقص است وهمین طور بخاطر داشتن عقیده امامت منکر ختم نبوت هستند وعقاید زیادی دارند که مخالف صریح کتاب الله ونصوص هستند در این صورت فرقه ی اثنا عشری کافربوده واز دایره اسلام خارج هستند .

فتوای مفتی اعظم پاکستان ورئیس دارالافتائ جامعه العلوم الاسلامیه کراچی حضرت مولانا مفتی ولی حسن صاحب .
شیعه ی اثنا عشری ورافضی کافر هستند وجائز نیست که مسلمانان با آنان مواصلت نمایند ودر نماز جنازه شان شرکت کنند وذبیحه ی آنان حلا ل نیست وآنان را درقبرستان مسلمانان دفن نکنید .

بله دوستان صحابه کسانی هستند که الله تعالی در قرآن در مورد آنان در سوره فتح آیه ی 29 می فرماید
حضرت محمد ( ص ) رسول خداوند است وکسانی که همراه او هستند ( صحابه کرام ) در مقابل کفار سخت ودر بین هم مهربان هستند ای مخاطب تو می بینی که گاهی در حالت رکوع هستند وگاهی در حالت سجده وفضل الله تعالی را جستجو می کنند آثار سجده را بر پیشانی شان می بینی این ها اوصافی است که در تورات وانجیل آمده است .

وپیامبر اکرم (ص ) درروایتی از ترمذی در مورد صحابه کرام می فرماید :
در مورد صحابه ی من از الله بترسید در مورد صحابه ی من از الله بترسید آن ها را بعد از من مورد تنقید قرار ندهید چونکه هر کس با آنان محبت کرد از روی محبت من با آنان محبت کرده است وهر کس آنان را اذیت کرد گویا مرااذیت کرده وهرکس مرا اذیت کرد گویا الله تعالی را ایذا داده است پس نزدیک است که الله تعالی اورا بگیرد.

دوستان این نااهلان کسانی هستند که بر الله تعالی ایراد می گیرند ودشمنان الله ورسول او هستند پس ما هم باید دشمنان الله را دشمن خود بپنداریم چون این یکی از نشانی های ایمان است والله تعالی درسوره نسائ آیه ی 144 می فرماید :
یاأیُهاالَّذِینَ آ مَنُوا لا تَتَّخِذُواالکَافِرِینَ اَولِیاءِ مِن دُونِ المُومِنِینَ . ای کسانی که ایمان آورده اید مومنین را ترک نکنید وبا کافرین دوستی نکنید .در تمام اعصار تمام علما بر کفر شیعه متفق بودند پس چه شده که فتوای ما عوض شده آیا شیعه ها از عقایدشان برگشته اند ؟ فیصله خودتان بکنید .

۲۶.۱۱.۸۶

دلایل کفر

در کتاب تذکرة الائمه ص 64 ملا باقر مجلسی می نویسد :

خدا جبرئیل را به علی فرستاد او به غلط به محمد رفت از آنکه محمد به علی غراب که غراب ماند
در این جمله ملا باقر مجلسی می گوید چون که حضرت علی و حضرت محمد (ص) بسیار شبیه هم بودند و او مثل کلاغ را می زند که کلاغها چقدر شبیه هم هستند آنان هم همانقدر شبیه هم بودند اولاً پیامر (ص) را شبیه کلاغ دانستن بزرگترین گستاخی است و دوماً اشتباه جبرئیل بزرگترین کفر است
خمینی در کشف الاسرار ص 107 می نویسد :
ما خدایی را پرستش می کنیم و می شناسیم که کارهایش بر اساس عقل پایدار و به خلاف گفته عقل هیچ کاری نکند نه آن خدا که بنای مرتفع از خدا پرستی و عدالت و دین داری بنا کند و خود بخرابی آن بکوشد و یزید و معاویه و عثمان و از قبیل چپاول چی های دیگر را بمردم امارت دهد .
پس بدانیم که همان مالک زمین و آسمان بود که حضرت عثمان را امارت داد و شیعه ها این مالک زمین و آسمان را چون عثمان را امارت داده پرستش نمی کنند و حقیقتاً چون پیامبر آنها حضرت علی است پس خدایشان هم خدایی دیگر و قرآن آنان هم قرآنی دیگر همانطور که خدای آنان رب العالمین نیست پیامبر آنان حضرت محمد نیست چون به خطای جبرئیل پیامبر شده قرآن آنها هم این قرآن عام مسلمین نیست همانطوری که در روایت اصول کافی ص 332 ج 1 مترجم فارسی تفسیر البرهان ج1 ص 15 فصل الخطاب ص 4 تفسیر صافی ج 1 ص 11 تفسیر مراة الانوار ص 37 بصائر الدرجات ص 213 آمده است که :
عن جابر قال سمعت ابا جعفر (ع) یقول ما ادعی احد من الناس انه جمع القرآن کله کما انزل الله الا کذاب و ما جمعه و حفظه کما نزله الله الا علی ابن ابی طالب علیه السلام و الائمه من بعد...
( جابر می گوبد از امام باقر شنبده هر کسی که ادعا کند که قرآن کریم را بصورت کامل جمع آوری کرده او دروغگو است چونکه قرآن کامل را فقط حضرت علی و ائمه بعد از او جمع آوری کرده اند )
حال متوجه شدیم که تمام امت متفق هستند که قرآن توسط حضرت عثمان جمع آوری شده ولی شیعه ها این را قبول ندارند و این قرآن را تحریف شده می دانند با این عقاید فتاوای چهارده قرن از علماء اهل اسلام فتوای کفر شیعه یوده .

فتوای علامه کمال الدین معروف به ابن الهمام متوفی سال 681 :
ان انکر خلافة الصدیق او عمر (رض) فهو کافر فتح القدیر ج1 ص 304 طبع بیروت
به تحقیق کسی که منکر خلافت ابوبکر و عمر باشد پس او کافر است .
فتوای علامه ابن عابدین شا می لا شک فی تکفیر من قزف سیده عایشه ( رض) او انکر صحبه الصدیق رد المختار ج2 ص 294
کسی که به حضرت عایشه تهمت بزند و منکر صحابیت ابوبکر باشد در کفر او شکی نیست .

و در فتاوای عالمگیری که در زمان سلطان اورنگ زیب گروه زیادی از علماء این فتاوی را صادر کرده اند آمده است :
الرافضی اذا کان یسب الشیخین و یلعنهما العیاذبا الله فهو کافر
رافضی اگر در حق ابوبکر و عمر گستاخی کنند و آنان را لعنت کنند کافر هستند .
این فتاوای بزرگترین کتابهای اهل سنت در حق روافض هستند حال فتوای شما چیست آیا فتوای شما غیر از این است که شیعه های معاصر از عقیده خود برگشته اند در آذر ماه 1384 زمانی که سی دی های عبد المالک ریگی در اثبات کفر شیعه در استان پخش شدند امام جمعه اهل تشیع در سراوان محمدیان در جلسه ای که تمام روساء مدارس و ادارات را در مدرسه نمونه امام سجاد سراوان جمع کرده بود گفت ما این عقیده ها را نداریم یک ملا هزار سال قبل یک کتابی نوشته ما آن را قبول نداریم .
سوال این جا است که آیا کشف الاسرار خمینی مال هزار سال قبل است جمله توهین آمیز به ام المومنین عایشه در 10/6/84 در روزنامه جام جم مال هزار سال قبل است؟ جمله توهین آمیز به حضرت عایشه در مجله خانواده سبز شماره 195 مال هزار سال قبل است؟ جملات کفریه تیجانی در صدا و سیما در رمضان 86 مال هزار سال قبل است .؟ دوستان شیعه ها همان عقاید کفریه خود را دارند پس چرا فتوای ما بعد از 14 قرن عوض شده؟ سوال اینجاست ، آنرا در آینده می خوانیم .

۲۵.۱۱.۸۶

سلام بردوستان

به نام الله
الله جل جلاله از بین تمام ادیان دین اسلام را پسند نموده (اِن الدینَ عندَاللهِ الاِسلام ) و این دین اسلام را در طول 23 سال الله تعالی بر نبی خود (ص) عرضه نموده و تکمیل نمود و کمال آن را با جملات زیبای ( اَکمَلتُ لَکُم دِینُکُم و اتمَمتُ علِیکُم نِعمَتیِ و رضیتُ لَکُم الاسلام دینا ) بیان نموده و بعد الله تعالی همین دین را بوسیله شاگردان رشید آن حضرت (ص) در تمام دنیا تمکین داد و در تمام دنیا انتشار داد و در زمان خود رسول اکرم (ص) دشمنان اسلام خصوصاً یهودیان هزاران نقشه کشبدند تا بتوانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند ولی موفق نمی شدند حتی توسط رئیس المنافقین عبدالله بن ابی ابن سلول به ناموس پیامبر اکرم (ص) تاختند ولی به برکت وجود نبی اکرم (ص) موفق نشدند به اسلام ضربه ای وارد نمایند ولی بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) همان منافقان تغییر لباس داده و بنام عبدالله بن سبا در لباس اسلام در آمدند و با این حیله ضربات مهلکی بر پیکر پاک اسلام وارد نمودند یهودیان یک بار قبلا با این حیله تغییر لباس موفق شده بودند عقاید مسیحیت را تخریب نمایند زمانی که یهود متوجه شدند در زمان حکومت بخت نصر زنی که بر تمام کره زمین حکومت می کرد مسیحیت پیشرفت قابل توجهی نمود یهودیت برای ضربه زدن به مسیحیت شخصی را بنام پولوس معروف به سنیت پال را تغییر لباس داده وارد مسیحیت کرده و توسط همین شخص عقاید مسیح فرزند خداست ، عقیده رب ثلاثه- الله، مریم ، عیسی را وارد دین مسیحیت کرده و عقاید آنان را تخریب نموده و بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) آنان همان حیله را بکار برده و توسط یهودی منافق عبدالله ابن سبا عقایدی چون حضرت علی خلیفه بلا فصل است ، حضرت ابوبکر و عمر خلافت را غصب کرده اند ، حضرت علی از ابوبکر و عمر افضل است را برای اولین بار مطرح نمود و با منافقت خود بین صحابه اختلاف پیدا کرده و موجب فراهم شدن جنگ جمل شده و عقاید پوچی را بین مردم منتشر کرده و گروهی را گمراه کردند و در زمان اولیه خود را محبان علی و بعد بنام سبایی و در آخر بنام شیعه معروف شدند و تا قرن دوازدهم همیشه کارخانه حدیث و روایت سازی ملاهای آنها فعال بوده و هزاران روایت جعلی و ساختگی به خورد مردم بیچاره داده و گروه کثیری از مسلمانان را به گمراهی عمیقی کشاندند که همیشه خود را بر حق می دانند و از همان اوایل ظهور مذهب شیعه علماء بزرگ بر علیه آنان کتاب و فتاوای زیادی را نوشته اند و تمام علماء اهل سنت تا قبل از پیروزی انقلاب سیاه 1357 متفقاً مدعی کفر شیعه بودند ولی بعد از انقلاب سیاه چهره کریه و سیاه خود را ماست مالی کرده و آن را سفید جلوه می دادند که متاسفانه بعضی از علماء عصر حاضر با وجود دانستن عقاید کفریه و شرکیه آنان فتوای مسلمان بودن آنها را می دهند جای بسی تعجب است، حال در این وبلاگ عقاید شیعه از کتب آنان و فتاوای علماء معصر در اثبات کفر شیعه را درج می کنیم و فیصله کلی را بدست شما خوانندگان عزیز می گذاریم .

۲۴.۱۱.۸۶

توهین مجله "خانواده سبز" به مادر مؤمنان!



توهین مجله "خانواده سبز" به مادر مؤمنان!

هر چند جراید و مطبوعات بزرگترین نقش را در بیداری و اتحاد جامعه ایفا می‌کنند، اما سهل‌انگاری و سوء مدیریت آنها می‌تواند ضربات مهلک و جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی وارد نماید. خصوصا اگر مطالب مندرجه از زبان شخصیتی معروف و مشهور نقل شده باشد.مجله "خانواده سبز" که یکی از پرتیراژترین و پرخواننده‌ترین نشریات کشوری می‌باشد، در شماره اخیر خود[شماره 195] مطلبی را تحت عنوان "تصویری از جنگ به روایت ابراهیم حاتمی کیا" به چاپ رسانده است که در قسمتی از آن آمده است:«آرایش نیروها برایم خیلی عجیب بود، منافقین، زنها، این عایشه‌های زمان را برای تحریک دیگران در خط مقدم گذاشته بودند و نیروهای دیگر عقب تر!»در این مطلب زنان نیروهای دشمن (العیاذ بالله) به مادر مؤمنان جهان، همسر پاک رسول گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌وسلم حضرت عایشه صدیقه تشبیه داده شده‌اند. عائشه‌ای که خداوند برائت او را از بالای هفت آسمان نازل نموده می‌فرماید: «ان الذین جاءوا بالافک عصبة منکم لاتحسبوه شراً لکم بل هو خیر لکم لکل امرئ منهم ما اکتسب من الاثم والذی تولی کبره منهم له عذاب عظیم». همانا کسانی که آن بهتان را بستند (و به عائشه تهمت کار ناشایست زدند که رسول و مؤمنان را بیازارند) گروهی همدست از (منافقان) شمایند. نپندارید ضرری از آن به آبروی شما می‌رسد بلکه خیر و ثواب نیز(چون بر تهمت صبر کنید از خدا) خواهید یافت هریک از آنها به عقاب گناه خود خواهند رسید و آن کسی از منافقان که رأس و منشأ این بهتان بزرگ گشت هم او به عذاب بزرگ معذب خواهد شد. [سوره نور آیه 11 ترجمه: آقای مهدی اللهی قمشه‌ای].و خطاب به کسانی که این تهمت ناروا را به زوجه نبی اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم زدند فرمود: «ولو لا فضل الله علیکم و رحمته فی الدنیا والاخرة لمسکم فی ما أفضتم فیه عذاب عظیم». اگر فضل و رحمت خدا در دنیا و عقبی شامل حال شما (مؤمنان) نبود به مجرد خوض در این گونه سخنان (نفاق انگیز) به شما عذاب بزرگ می‌رسید. [سوره نور آیه 14 ترجمه آقای مهدی قمشه ای].و در پایان به خاطر اینکه مؤمنان را کاملاً از به زبان آوردن امثال این سخنان و بد و بیراه گفتن به مادر مؤمنان باز دارد می‌فرماید:«یعظکم الله ان تعدوا لمثله ابداً ان کنتم مؤمنین» خدا به شما (مؤمنان) موعظه و اندرز می‌کند که زنهار دیگر گرد این سخنان (ناروا) نگردید اگر اهل ایمانید. [سوره نورآیه 17]آری! کسانی که به این آیات الهی ایمان داشته باشد به خود اجازه نخواهد داد که نسبت به این بانوی پاک حتاکی و بی‌حرمتی نماید و یا دیگران را در شرارت به او تشبیه دهد.حال سؤال اینجاست که چرا مجله‌ای پرتیراژ که خوانندگان زیادی در داخل و خارج (امارات عربی) دارد اقدام به چاپ چنین مطالب توهین‌آمیزی که از آن بوی تفرقه استشمام می‌شود، نماید؟ مگر دست‌اندرکاران این نشریه غافل از آنند که درصد بسیاری از خوانندگان آنها را اهل‌سنت تشکیل می‌دهند و چاپ چنین مطالبی در واقع توهین و تحقیر به عقاید و مقدسات آنهاست؟!آیا در شأن آقای حاتمی کیا - که برای اکثر مردم چهره‌ای شناخته شده است - می‌باشد که چنین سخنان سخیف، نسنجیده و توهین‌آمیزی را به زبان آورد؟آیا آقای حاتمی کیا و دست‌اندرکاران نشریه مذبور نمی‌دانند که بیان و چاپ چنین مطالبی ایمان آنان را در معرض خطر قرار می‌دهد؟! «یعظکم الله آن تعدوا لمثله ابداً ان کنتم مؤمنین».چه زیباست آقای ابراهیم حاتمی کیا از بیان این سخنش پشیمان شده، توبه و استغفار کند و مجله خانواده سبز در شماره آینده خود رسماً از خوانندگانش به خاطر چاپ این مطلب عذرخواهی نماید.لازم به ذکراست که سایت خانواده سبز چندی قبل مطالبی در مورد علل مرگ ناصر عبداللهی نوشته بود و در آن حتاکی‌ها و بی‌حرمتیهای زیادی به اهل‌سنت نموده بود.
سنی آنلاین

هرملتی دریک کشور به مانند یک خانواده است یک خانواده ملی ولی در خانواده ای که به مادران هم دیگر توهین کنند خانواده سبز نمی گویند بلکه آن خانواده یک خانواده سیاه است خانواده ای که رژیم پلید آخوندها با تزریق تعصبات پوچ خودشان به افکار مردم ساده لوح واحمق رنگ این خانواده ملی ومحبوب ایران را تیره وتار نموده اند در تاریخ 10/6/1384 هم روزنامه ی جام وجم به عنوان یک روزنامه ملی در این خانواده ملی هم به مادر مومنان توهین نمود ولی تاسف من بیشتر از علم برداران ومدافعان ناموس نبوت است که با دیدن وشنیدن توهین به صورت مکرر باز هم سکوت کرده وخود رابه خواب زده اند قیامت چه جواب خواهند داد ؟

پس ازتحمل شکنجه‌های سخت، ماموستا گنجی پیدا شد



ساعت پنج صبح روز جمعه نوزدهم بهمن، پس از دوازده روز ناپدید شدن، تن بی‌رمق ماموستا ایوب گنجی، روحانی جوان و پرتلاش سنندجی در نزدیکی مسجد النبی سنندج پیدا شد.به نقل از برخی سایتها وضع جسمی و روانی ایشان وخیم است و شکل و صورتشان چنان تغییر یافته که به سادگی قابل تشخیص نبوده و در اثر شکنجه‌های شدید حافظه‌اش را از داده است و حتی زن و فرزندانش را هم نمی‌شناسد.ماموستا ایوب گنجی در حال حاضر تحت درمان و معالجه پزشکان سنندج می‌باشند.تا کنون دقیقا معلوم نیست چه کسانی وی را ربوده و شکنجه داده‌اند و پس از اینکه جوانان و مردم سنندج از شدت خشم به حال انفجار درآمدند، مجبور شده ایشان را در حالتی اسفبار به گوشه خیابان بیندازند.گمان اکثریت قاطع مردم بر آن است که ربایندگان از یک ارگان قوی و باقدرت بوده‌اند.به نقل ازبرخی از سایت‌ها ربایندگان وی را در حالت بسیار رقت‌باری به بیمارستانی منتقل می‌کنند و پس از اینکه مقداری بهبود می‌یابد صبح جمعه ایشان را در کنار مسجد می‌اندازند.
سنی آنلاین (پایگاه اطلاع رسانی اهل‌سنت ایران) از خداوند متعال مسئلت دارد که این روحانی ارزنده، روشن و آگاه که به عنوان استاد جوانان سنندج از ایشان یاد می‌شود، صحت و سلامتی کامل خویش را باز یابند و به فعالیت‌ های دینی خویش ادامه دهند.همچنین از خداوند عزوجل می‌خواهیم افرادی که دست به این جنایت زده‌اند به سخت‌ترن مجازات گرفتار شوند و به سزای اعمال ننگین‌شان برسند.

با تو ام ای بلوچ!

باتو ام ای بلوچ با تو بی حال
غافلی جمله حقوقت همه شد پامال
ساده دل هستی و خوشحال زحال
گجر ازدست ربودت همه ثروت ومال
گشتی غافل ز مسایل شدی بد حال
قامتت بین که دولا گشته چو دال
تو که بلبل صفتی پیش عیال
نزد مامور حکومت چرا هستی لال
خواب خرگوشی و غفلت دیرینه و حال
گشته تو را اینهمه باعث رنج و ملال
منشین عاطل و باطل مزن اینهمه فال
خیز و پیکار بکن همچون رستم زال
جوینده و یابنده بشو نیک خیال
مرد رزمنده بشو اینهمه بیهوده منال
تردید مکن پوزه ظالم بر خاک بمال
بزنش تو دهنی مدهش هیچ مجال
ور نه سختی کندت قیل و مقال
پرس و جویت کند و سخت سوال
بر تو مسلط گردد همه وقت وهمه حال
بیش از این هم بکند حق تو را پامال
اینهمه بخل مکن چه کنی اینهمه مال
خرج کن بهر هدف ور نه شود پامال
برباید ز کفت مال یک ظالم خوشحال
تو بخیل بچه بمانی همه عمرت بد حال
چه بگویم بتو دیگر ای الکی خوشحال
همتی کن بگشا سوی هدف این پر وبال
بدوان ای بلوچ اسب امل سوی شمال
مطمئن باش که محفوظ بمانی ز زوال
تو اگر دوست منی پس مکنم هیچ سوال
چشم بند و بده دستم برمت سوی کمال
۱۸/۶/۱۹۹۲ میلادی - کراچی
وت واجهی